Hogyan zajlik a kiválasztás?

1 lépés: A kiválasztás folyamata

Minden pozícióra fényképes szakmai önéletrajzzal, valamint motivációs levéllel lehet jelentkezni. A beérkezett önéletrajzokat a humánerőforrás osztály értékeli. A jelentkezők minden esetben kapnak visszajelzést a Würth-től, miután a pályázatok feldolgozásra kerültek. Ha az önéletrajz megfelel a feltételeknek, elvárásoknak a pályázó a HR osztály szakemberével, valamint a szakterület vezetőivel személyesen találkozik egy beszélgetés, interjú keretében.

2. lépés: Az üzletkötői "együttutazás" (Mitreise) illetve a "belsős" ismerkedő nap

Sikeres interjú után mindenféle kötelezettség nélkül lehetőséget biztosítunk arra, hogy a jelölt közelebbről is megismerhesse a megpályázott pozíciót. Nagyvonalakban láthatja a pozícióban elvárt feladatokat, kötelességeket, kollégákat. Ez mindenképpen megkönnyíti a döntést, hogy a jelölt elképzelése mennyire egyezik meg az adott munkakörben tapasztaltakkal.

3.lépés: Assessment Center (AC)

A kiválasztáskor egyes pozíciók esetében Assessment Centert (AC) alkalmazunk.
Az AC vagyis Értékelő Központ során olyan gyakorlati példákkal találkoznak a jelöltek, amelyek leendő munkájuk legfontosabb feladatait modellezik.
Az értékelést szakmai csoport vezeti, melynek tagjai az adott szakterületet képviselői és a HR osztály szakemberei.